داشتن یک ماشین لباسشویی خوب می‌تواند روز نظافت و شستشو را به یک روز عالی تبدیل کند. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت لوازم خانگی شستن لباسها کاری آسان و بی دغدغه به حساب می‌آید. این در حالی است که در گذشته کاری سخت و پر زحمت بوده است. امروزه ماشین لباسشویی یکی از ملزومات منزل است و بدون آن چرخه زندگی مختل می‌شود. برای خرید بهترین ماشین لباسشویی باید نکات مهمی را در نظر بگیرید یکی از این نکات انتخاب مارک و برند معتبر است. حالا سوال اینجاست که لباسشویی خوب چی بخرم ؟ یا کدام مدل ماشین لباسشویی را بخرم ؟ لباسشویی چه مارکی خوبه چه مدلی بخرم ؟ قطعا سوالاتی از این دست ذهن ما را درگیر خواهند کرد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم.

معیار انتخاب بهترین مارک های ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی

قبل از معرفی بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی بهتر است کمی راجع به معیارهای انتخاب بهترین مارک و مدل ماشین لباسشویی چه ایرانی و چه خارجی، تحقیق و مطالعه کنید.

یکی از مزیت‌های بهترین مارک‌های معتبر ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی وجود ظرفیت‌های مختلف است که برای هر خانواده‌ای با هر جمعیتی در نظر گرفته شده است. ممکن است شما قصد خرید ماشین لباسشویی برای جهیزیه را داشته باشید پس بهتر است به این مورد فکر کنید که در حداقل ده یا پونزده سال آینده چه حجم از لباسها را خواهید شست.

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب ماشین لباسشویی قدرت موتور آن است. موتورهای ماشین‌های لباسشویی عمدتا بین 1200 تا 1600 دور در دقیقه هستند. از دیگر موارد مهم می توان به میزان صدا و لرزش دستگاه مخصوصا در زمان خشک کن اشاره کرد.

صدای زیاد و لرزش ماشین‌های لباسشویی همیشه باعث آزار و اذیت ساکنین خانه و حتی همسایه‌ها می‌شود. این سروصدا گاهی باعث می‌شود که در هر زمان که نیاز دارید نتوانید لباسشویی را روشن کنید. بنابراین توجه به این موضوع اهمیت زیادی دارد.

درجه کارایی مصرف انرژی همیشه اهمیت ویژه‌ای دارد حتما قبل از خرید به برچسب انرژی محصولات دقت کنید.

در نهایت باید بودجه‌ای را که می‌خواهید هزینه کنید را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب عاقلانه‌ای داشته باشید و بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی را خریداری کنید.

معیارهای انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی

بهترین مارک و برندهای ماشین لباسشویی خارجی

صنعت تولید لوازم خانگی در جهان با رقابت بالایی روبرو است. با پیشرفت تکنولوژی برترین برندهای خارجی سعی در بهبود محصولات خود دارند تا بتوانند در بازار جهانی با دیگر برندها رقابت کنند. از جمله برترین و بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی می‌توان به ماشین لباسشویی بوش Bosch ، ماشین لباسشویی آریستون Ariston ، ماشین لباسشویی ویرپول Whirlpool، ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung و ال جی LG اشاره کرد.

معرفی ماشین لباسشویی بوش Bosch

اگر به دنبال خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی تمام اتوماتیک هستید ما به شما برند بوش را توصیه می‌کنیم. برند بوش در ایران مارک آشنایی است و امتحان خود را برای ما ایرانیها پس داده است. تمامی محصولات بوش با بالاترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی در کشور آلمان و کشورهای مونتاژ کننده دارای نمایندگی تولید و به بازار جهانی عرضه می‌گردد. برای تشخیص کشور سازنده می توانید از شماره سریال درج شده روی محصول کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی بوش با طراحی منحصر به فرد خود، هم از لحاظ ظاهری و هم کیفیتف نظر هر مصرف کننده‌ای را جلب می‌کند. تنوع در ظاهر و رنگ، وجود ظرفیت های مختلف با برنامه‎‌های متنوع شستشو و به روز نیاز شما را بطور کامل بر طرف می‌کند.

معرفی پر فروش‌ترین و بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی مارک بوش

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایل است که باید با توجه به نیاز خودتان خریداری کنید و قبل از آن همه نکات و کاربردهای آن را بررسی کنید. در ادامه ما به معرفی و بررسی مشخصات بهترین و پر فروش‌ترین مدلهای ماشین لباسشویی بوش اصل آلمان می‌پردازیم.

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAY327X0

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327X0 دارای ظرفیت 9 کیلویی از سری 8 و مدلهای پرفروش برند بوش آلمان است. اگر خانواده پر جمعیتی دارید یا قصد شستشوی تکه‌های بزرگ مانند پرده و پتو را در خانه دارید ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلو برای شما ظرفیت ایده‌آل است. از دیگر مزیت ‌های آن کم بودن میزان صدا و لرزش در هنگام شستشو و خشک کن است.

این مدل از ماشین لباسشویی بوش با موتور قدرتمند Eco Silence Drive و با 1600 دور در دقیقه و با درجه کارایی انرژی A+++ یکی از کم مصرف‌ترین ماشین‌های لباسشویی به شمار می‌آید و همچنین دارای تکنولوژی به روز و ویژگی‌های منحصر به فرد است که می‌توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر آن را بطور دقیق مطالعه نمایید.

مدل WAY327X0 از ماشین لباسشویی BOSCH دارای 14 برنامه متنوع شستشو از جمله؛ AntiStain: برنامه لکه بری، Pre Wash: آبکشی اولیه، Anti Stain: برنامه لکه بری، Easy Iron: سیستم ضدچروک، Water Plus: آبکشی اضافه و چندین برنامه کاربردی دیگر می‌باشد.

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی مدل WAY287W5

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی مدل WAY287W5 از نظر قیمتی به صرفه‌تر از دیگر مدل‌های سری 8 است. این مدل از ماشین لباسشویی از این نظر اقتصادی تر است که 90 درصد کارایی و عملکردهای مدل قبل را دارد و قیمت آن مناسبتر است.

مدل WAY287W5 از ماشین لباسشویی بوش دارای عایق صوتی است که با وجود موتور قدرتمند Eco Silence Drive 1400 دور در دقیقه صدا و لرزش کمی را ایجاد می‌کند و جزء کم صداترین ماشین لباسشویی‌های خارجی است. از ویژگی‌های مهم این محصول درجه کارایی انرژی A+++ آن است.

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی مدل WAW24540IR

این محصول دارای 14 برنامه شستشو از جمله AntiStain: برنامه لکه برداری، Pre Wash: آبکشی اولیه، Anti Stain: برنامه لکه بری، Easy Iron: سیستم ضدچروک، Water Plus: آبکشی اضافه، Fine/Silk: لباس‌های لطیف و ابریشم و چندین برنامه کاربردی دیگر می‌باشد.

معرفی ماشین لباسشویی ویرپول whirlpool

یکی از انواع مارک ماشین لباسشویی که جزء بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی خارجی به حساب می‌آید برند ویرپول whirlpool است. ویرپول برند آمریکایی شناخته شده در ایران است که با بزرگترین برندهای صنعت لوازم خانگی در رقابت است. این کمپانی انواع ماشین‌های لباسشویی توکار و مبله را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند.

قابل ذکر است که برند ویرپول در ابتدا منحصرا ماشین لباسشویی تولید می‌کرد و به مرور به تولید دیگر محصولات خود از جمله فر، گاز و یخچال اقدام کرد. این کمپانی با سابقه طولانی و درخشان رضایت تمام مصرف کنندگان خود را جلب کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و دانش فناوری این محصولات به یک دستگاه تمام اتوماتیک تبدیل شده‌اند که حتی دور از منزل هم قابل تنظیم هستند.

با خرید ماشین لباسشویی ویرپول تا سالها نگران خرابی و تعویض آن نخواهید بود. این محصولات یک شستشوی ایده‌آل، با کمترین صدا و لرزش، با تکنولوژی حس ششم و سنسورهای هوشمند را به شما عرضه می‌کنند.

معرفی پرفروش‌ترین و بهترین مدلهای ماشین لباسشویی ویرپول

همانطور که گفته شد اگر به دنبال بهترین مارک لباسشویی هستید و نمی‌دانید ماشین لباسشویی چه مارکی و چه مدلی بخرید ما در این قسمت به معرفی محصولات پر فروش برند ویرپول پرداخته‌ایم در ادامه با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی ویرپول مدل AWOC 7109

اگر به دنبال مارک خوب ماشین لباسشویی با قیمت مناسب می‌گردید ما این مدل از ماشین لباسشویی ویرپول را به شما توصیه می‌کنیم. ماشین لباسشویی ویرپول مدل AWOC 7109 با ظرفیت 7 کیلوگرم مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط است. این دستگاه تمام اتوماتیک مجهز به تکنولوژی حس ششم و سیستم کنترل هوشمند برای محافظت از الیاف و رنگ البسه می‌باشد.

لباسشویی ویرپول-AWOC-7109

این مدل از ماشین لباسشویی ویرپول با موتور قدرتمند 1000 دور در دقیقه کار می‌کند و دارای 14 برنامه شستشو از جمله شستشوی البسه در 15 دقیقه، برنامه شستشوی سریع در 30 درجه سانتیگراد – به مدت 30 دقیقه، برنامه ویژه شستشوی البسه ترکیبی می‌باشد.

معرفی ماشین لباسشویی آریستون Ariston

آریستون تا سالها نامی آشنا در تولید وسایل گرمایشی از جمله پکیج بوده است. این شرکت با کمک گرفتن از سالها تجربه خود در این زمینه شروع به تولید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، فر، ماشین ظرفشویی، هود و … کرد. ماشین لباسشویی آریستون در کشور ایتالیا تولید می‌شود و جزء محصولات سبز به حساب می‌آید. آریستون کم مصرف ترین محصولات را در زمینه انرژی در جهان را تولید می‌کند.

معرفی پر فروش‌ترین و بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی آریستون

ماشین‌های لباسشویی آریستون جزء پر فروش‌ترین محصولات این برند ایتالیایی است. قیمت مناسبی دارد و از لحاظ طراحی ظاهر و کارایی ایده‌آل است. ماشین‌های لباسشویی آریستون در ظرفیت‌های مختلف به صورت مبله و توکار عرضه می‌گردد و نیاز مصرف کنندگان خود را بر طرف می‌سازد.

ماشین لباسشویی آریستون 9 کیلویی مدل NLM 11946 SC

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و با قیمت مناسب هستید اصلا تردید نکنید. ماشین لباسشویی آریستون مدل NLM 11946 SC با ظرفیت 9 کیلو برای خانواده‌های پر جمعیت و افرادی که قصد شستشوی تکه‌های بزرگ از البسه و همچنین پرده و پتو را در خانه دارند. این مدل از ماشین لباسشویی آریستون با موتور قدرتمند 1400 دور در دقیقه دارای 15 برنامه متنوع و ضروری برای شستشو می‌باشد.

لباسشویی آریستون NLM11946

از جمله ویژگی‌ها و برنامه‌های شستشو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تنظیم برنامه تاخیر در شروع شست و شو، قابلیت توقف برنامه و شروع مجدد (Pause)، قابلیت تنظیم دلخواه دور موتور و دمای آب، میزان صدا در چرخش 54 دسی بل، نمایشگر آغاز و پایان برنامه، شستشوی لباس های پشمی، لباس های ابریشمی و کتان، البسه ظریف ،سفره، ملحفه، لباس کودک، لباسهای تیره، پیش شستشو، شستشوی اقتصادی، شستشوی 30 دقیقه ای

ماشین لباسشویی توکار آریستون مدل CAWD 129

ماشین‌های لباسشویی توکار یکی از پر طرفدارترین محصولات برند آریستون است. ماشین لباسشویی توکار آریستون مدل CAWD 129 با ظرفیت حداکثر 7 کیلوگرم بصورت تمام اتوماتیک است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول دور موتور متغیر بین 600 تا 1200 در دقیقه اشاره کرد. سیستم ایمنی بسیار دقیق برای جلوگیری از سر ریز آب، شستشوی فوق‌العاده، بدون لرزش و صدا این مدل از ماشین لباسشویی توکار آریستون را مجهز به تکنولوژی روز ساخته است.

بهترین مارک ماشین لباسشویی توکار خارجی آریستون

16 دارای برنامه شستشو (3 برنامه خشك كن) می‌باشد از جمله؛ برنامه شستشوي لحاف، الياف مصنوعي، پيراهن ها، لباسهاي ابريشمي، پشمي، برنامه شستشو الياف ابريشم،برنامه شستشوي چرخه كودك، شستشوی 15 دقیقه ای

معرفی ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung

سامسونگ یک شرکت خوشه‌‍ای کره‌ای چند ملیتی است که در سئول واقع شده و مالک چندین شرکت تابعه در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی و تلفن همراه است. مارک و برند سامسونگ در ایران نیز کاملا شناخته شده است و قطعا در لیست برندهای برتر موجود در ایران قرار دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از محصولات این کمپانی عظیم است که با ظرفیت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد.

معرفی پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ با توجه به ظاهر زیبا و تکنولوژی روزی که دارند قیمت مناسب رو به بالایی دارند. در ادامه به معرفی دو مدل از مدلهای پر طرفدار این برند کره‌ای می‌پردازیم. با ما همراه باشید. این محصول در دو رنگ نقره‌ای و سفید موجود است.

ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ مدل J1477

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 با حداکثر ظرفیت 7 کیلو و دور موتور 1400 در دقیقه یکی از مدلهای پر فروش بخصوص برای خرید جهیزیه است. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول قابلیت اضافه کردن البسه چرک هنگام شستشو است. از این ویژگی منحصر به فرد و کاربردی در محصولات سامسونگ با اسم addwash یاد می‌شود. درجه کارایی مصرف انرژی این مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ A+++ است که جزء کم مصرف‌ترین محصولات لوازم خانگی به شمار می‌آید.

ماشین لباسشویی سامسونگ j1477

از جمله برنامه‌های شستشو می توان به شستشوی سریع Quick Wash، شستشوی البسه با الیاف مصنوعی Synthetics، شستشوی البسه پشمی Wool،, شستشوی اقتصادی Super Eco Wash، شستشوی پارچه کتان Cotton، شستشوی البسه کودک Baby Care، پیش شستشو PREWASH، شستشوی روزانه Daily Wash اشاره کرد.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ مدل Q1256

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 با ظرفیت 8 کیلو مناسب هر خانواده با هر جمعیتی می‌باشد. این محصول با موتور قدرتمند 1200 دور در دقیقه از نوع اینونتربا لرزش و صدای بسیار کم یک انتخاب مناسب برای خریدارانی است که به دنبال یک محصول با طول عمر بالا هستند. درجه کارایی مصرف انرژی این مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ A++ می‌باشد.

از جمله برنامه‌های این محصول می‌توان به سیستم خطایاب خودکار Smart Check، برنامه‌ی شستشوی سریع، دیگ الماسه از جنس استیل، دارای سیستم حباب ساز Bubble Soak، تشخیص میزان وزن لباس، سیستم انتخاب گر Jog-Dial اشاره کرد.

معرفی ماشین لباسشویی ال جی LG

مارک ال جی نسبت به دیگر برندها در تولید ماشین لباسشویی از قدمت کمتری برخوردار است اما با همین تجربه یکی از برندهای برتر و پر طرفدار در ایران است. ماشین لباسشویی ال جی نیز چند سالیست که امتحان خود را پس داده است. این محصولات با موتورهای قدرتمند و مصرف بهینه انرژی و تکنولوژی پیشرفته از جمله برندهای مطرح در دنیا می‌باشد.

بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی

بعد از اعمال تحریم‌ها و کاهش واردات لوازم خانگی از خارج از کشور، صنعت لوازم خانگی در ایران پیشرفت چشم‌گیری داشت. برندهای مطرح در ایران سعی در بهبود تکنولوژی محصولات خود و به روز رسانی آنها داشتند تا بتوانند با همتای خارجی خود رقابت کنند. این سعی و تلاش با نتیجه مثبتی همراه شد و برندهایی مانند پاکشوما، آبسال و اسنوا از جمله کمپانی‌های ایرانی بودند که توانستند خوش بدرخشند. در ادامه ما به معرفی بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی پرداختیم.

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یک شرکت صنعتی است که در تولید زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. از جمله لوازم خانگی که توسط این شرکت تولید می‌شود؛ ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، کولر گازی و جاروبرقی می‌باشد. محصولات شرکت پاکشوما به کشورهای همسایه و خاورمیانه نیز صادر می‌گردد. در ایران نیز یکی از تولیدکنندگان برتر در ایران است و یکی از بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی است.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل TFB-86407

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86407 با ظرفیت 8 کیلو از مدلهای پر فروش پاکشوما است. موتور قدرتمند 1400 دور در دقیقه شستشو را برای این مدل کاری آسان و راحت کرده است. از جمله ویژگی‌های آن، نوع موتور آن BLDC ، صفحه نمایش آن بصورت تمام لمسی LED است و رتبه کارایی انرژی مصرف آن ++A درج شده است.

ماشین لباسشویی مارک پاکشوما مدل TFB86407

16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی برای این محصول در نظر گرفته شده است. این محصول دارای قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت، قابلیت آبکشی اضافه، تنظیم دمای آب، تنظیم سرعت دور خشک کن، قابلیت اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله شستشو و چندین برنامه کاربردی دیگر می‌باشد.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل TFB-96404

لباسشویی‌های تمام اتوماتیک پاکشوما از نظر ظاهر نیز با برندهای مطرح جهانی در رقابت هستند. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96404 با ظرفیت 9 کیلوگرم، ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما از سری K مجهز به موتور قدرتمند یونیورسال 1400 دور در دقیقه می‌باشد.

از جمله ویژگی های این دستگاه رتبه ++A در مصرف انرژی است. دارای تنوع رنگی سفید و سیلور و صفحه نمایش LED می‌باشد. 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی برای این محصول در نظر گرفته شده است. این محصول دارای قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت، قابلیت آبکشی اضافه، تنظیم دمای آب، تنظیم سرعت دور خشک کن، قابلیت اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله شستشو، برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم BULKY و چندین برنامه کاربردی دیگر می‌باشد.

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی فعالیت دارد. «ارکان ساختار ایرانیان» نام این شرکت می‌باشد که به اختصار اسنوا گفته می‌شود. این شرکت از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از سالها تجربه در سالهای تحریم توانست محصولات خود را بیشتر به مردم ایران بشناساند و با پیشرفت روز افزون با برندهای معتبر رقابت کند و تعهد را سر لوحه کار خود قرار دهد. ماشین لباسشویی اسنوا از جمله محصولات پر فروش و یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی ایرانی در سالهای اخیر بوده است.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM-84606

مدل SWM-84606 از ماشین لباسشویی اسنوا با ظرفیت 8 کیلو از سری مدلهای Wash In Wash می باشد. این سری از ماشین‌های لباسشویی اسنوا قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو را دارند. دارای صفحه نمایشگر لمسی و موتور دایرکت درایور با دور موتور برای خشک کن 1400 در دقیقه و رتبه مصرف انرژی +++A می‌باشد. حداکثر میزان صدای خشک کن 74 دسی بل که البته دور خشک کن قابل تنظیم است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM84606

این مدل از ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه شستشو از جمله پیش شستشو، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، البسه نخی پنبه‌ای، پشمی و کاموایی و چندین برنامه کاربردی دیگر می‌باشد.

منبع :صفااستور